lördag 18 februari 2012

Mellomys

Mellomys med fis och majsan. Pizza, cola och B&J blev det till kvällsmat. GOTT
När det var slut drog lillsyrran till papi, men jag och fisen satt som klistrade vid tv:en framför ett annat program på kanal 1, nämligen Sherlock. En väldigt spännande men förrvirrande serié kom vi fram till när den var slut.
Annars har jag varit en riktig städtant idag. Städat vår toalett här uppe, i köket och på min rum.Resten av dagen har jag spenderat i sängen och smsat med babe:)

Nu ligger jag ner bäddad i sängen för en god natts sömn,önskar dock att min älskling inte var så långt borta. närmare exakt brevid mig just nu hade varit perfekt!

Tänkte även lägga upp lite bilder på rosorna jag fick av M på alla<3dag:)








Fina va? Dom vackraste rosorna jag någonsin sett!
Han är världens underbarast pojke. min drömprins !

Jag vet att han har gått och lagt sig eftersom att jag ringde för att säga godnatt för en stund sedan och då mumlade han fram godnatt och att han älskar mig. Min tröttis<3
jag hoppas att han sover gott och drömmer fint.
Jag älskar dig Martin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar