tisdag 14 februari 2012

Happy Valentine´s Day!♥

Glad alla ♥´s dag!
Skolan idag var rätt chill men ändå lite seg på något sett!? Hade redovning på bilden idag , vi skulle visa upp våra bilder för klassen och berätta vår tanke bakom bilden, gick rätt bra:)
Sedan var det svenska "redovisning" och lika så den fick bra och sen var skoldagen slut.
Efter skolan träffade jag min mycket saknade älskling! Jag fick ett jättefint kort och dom vackraste rosorna jag sett! :D<3 världens finaste är han , min Martin!
Han fick en parfym han önskat sig och ett kort!:)  Sen pussades vi och myste.myspys<3, sen var jag tyvärr tvungen att lämna honom och åka hem :(
Kom nyss hem, nu ska jag sätta rosorna i vatten och sedan gå över till grannen för alla hjärtans bästi fika!mys
Hoppas att alla har haft en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar