torsdag 16 februari 2012

Till Farmor♥

Jag är inte så bra på att prata med dig. Kolla upp i himlen och prata med dig du vet så jag skriver istället.

Jag saknar dig så, du har verkligen lämnat mig/oss med stor saknad och ett tomrum i hjärtat.
Du har säkert sett att jag har börjat gymnasiet, det var ju ett tag sen. Det går bra förutom att matten är så jäkla svår.Jag har hittat mitt livs kärlek, men det kanske du också har märkt:) Han är underbar farmor, du hade verkligen gillat honom. Jag önskar att du var här och kunde vara en del av mitt liv nu. Jag önskar att jag kunde krypa upp i ditt knä och bara gråta,gråta ut allt som gör ont. Gråta tills tårarna har slut.
Jag önskar att du var den som kom först på mitt 17-års kalas, men tårtan och rosen som jag alltid fick.
Jag vill så gärna farmor, vill så gärna hämta tillbaks dig.
Det gör så ont, ont att jag aldrig mer kommer få se dig,  ont att du är borta.

snälla kom tillbaks
jag behöver dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar