torsdag 5 april 2012

nice

Är trött men det känns helt omöjligt att somna. fanshelvetesskit
ligger i sängen med hörlurar i öronen och lyssnar för tillfället på maggio. skön tjej ,bra låtar
Idag var vi i ljungby, kissemissen hade varit hos doktorn.Pojkkisen blev en tjejkise ,hihi. Jag tyckte att det var roligt.
Dom andra var även på ljungbergamuséet och letade efter ägg.Man kunde vinna finfina priser. Dock var jag och Majsan inte överdrivet sugna på att leta efter påskägg så vi gick och fikade på Roddýs istället. Sis bjöd och det är inte något som händer varje dag, jag bugade och tackade och valde både en och två kakor faktiskt( plus en grön festis,namnam), så där satt vi en stund. Efter att jag ätit upp läste jag tidningen som en riktig kvinna medans maja kämpane med sin enorma muffins,hihi. När vi var mätta och belåtna strosade vi omkring på stan lite, luktade på parfymer inne på kicks, sis provade skyhögaklackar inne på scorett och det slutade nästan med en stukad( kanske bruten) fot. Ibland är hon pinsam min syster, gillar henne rätt mycket ändå:)  När dom andra var klara med äggletandet så gick vi och framkallade bilder ifrån paris!,spännande.
Vi skulle också till banken , JAG(!) skulle betala min första och förmodligen inte sista faktura. Jag tyckte att det var coolt,mamma tyckte att jag var pinsam. Så hon gick men jag klarade mig finfint själv misann!
När vi kom hem slängde jag mig i sängen och har inte rört en fena sen dess( eller jo,gick över vägen,pratade med granne över häcken. körde lite med pappa) men förutom det. slöat vid datorn , sökt jobb på maxi( snälla gud jag ber dig ge mig jobbet!) ,pratat med älskling och lyssnar på ala musik.

Imorgon ska jag och babe till växjö vilket betyder mys men också att gå upp aptidigt så nu ska jag verkligen försöka sova!

snygg majsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar