lördag 17 mars 2012

Idag har dagen varit helt okejbra! Började dagen med ett religion´sprov som gick rätt bra. Därefter gick jag hem till Martini, han låg fortfarande och sov sött i sin säng när jag kom så jag kröp ner under täcket till honom och låg där och myste en stund.pussades och kramades, älskad finaste fini:) gullesnutten hade lagat mat till mig också och detta var jag så så tacksam över!!!dels för att det var sjuuuukt gott och dels för att det var skit äcklig mat i skolan. Så medans som andra tvingade ner det äckliga satt jag mätt och belåten efter besöket hos min mäster kock till man!:))hihi. Slutad två, träffade min pojke en stund till<3
Somnade på bussen hem , på riktigt. äckligt trött
nu har jag lagat mat till la familia, ingen gillade det tyvärr (förutom jag och pappa) och det började ryka som fan ut ugnen.glömde visst viklöksbröden.hehe
Nu ska jag ialla fall försöka få tag på min boyfriendiii som inte svara på sms( åhhu shdyhfadnADIDJSF<333)
puss och kram flickan som aldrig bloggar

ps.idag är det exakt 6 dagar tills det var exakt 17 år sedan jag kom till världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar